neděle 24. února 2013

Smolařka na entou, 22.díl

LoTé

No nic, tak dneska jí nic udělat nemůžu ale můj slib se nevztahuje na zbytek života... Prášek i polštářek schovám do šuplíku pod stolem mezi panenky, jednou se bude určitě hodit.. A když ne na Caroline tak na Connora nebo vlastně kohokoli, jsou to skvělý věcičky, nechápu, jak to, že mě to napadlo až teď a ne ještě někde v kočárku. Rychle se převleču a letím zase dolů za Chrisem pomoct mu s přípravou nějakých jednohubek. Zapnu rádio
a potichu si k němu začnu pobrukovat. Když po chvíli pustí do éteru What makes you beautiful, nevydržím to a začnu zpívat naplno. "Baby you light up my world like nobody else, the way that you flip your hair gets me overwhelmed. But when you smile at the ground, it ain´t hard to tell..." Zpívám si a zapomínám na okolní svět dokud se za mnou nerozezní pokračování písně. "You don´t know oh oh, you don´t know you´re beautiful." Polekaně se otočím. Zpívat mě slýchavá maximálně má rodina a tohle není hlas ani Chrise ani Conora. Za mnou stojí Wes se samolibým úšklebkem na tváři. "Co tady děláš?" Obořím se na něj. Lidi by se měli začít scházet až okolo pátý a teď je sotva jedna. "Přišli jsme si připravit aparaturu na hraní." Vysvětlí ale z tváře mu úšklebek nezmizí. "Vy budete hrát? Vždyť tu tolik lidí nebude.." Podivím se. Nebo sem ti blbci přitáhnou celou třídu jako rozlučák, když už mají po maturitě a poslední měsíc chodili do školy jen tak aby se neřeklo? "Tak jestli ti těch třicet lidí z naší třídy přijde málo tak prosím." Uchechtne se Wes a já mám vzteky mžitky před očima. Takže chlapci si uspořádají party ale chystat to budu já!! Počkat.. když mě tak naštvali, na slib který jsem dala Chrisovi můžu zapomenout a když tu bude tolik lidí, aspoň jí ztrapním ještě víc! Nadskočím  nadšením a radostně obejmu Wese, který to rozhodně nečekal a tak se trochu zakymácí ale ustojí to. "Hej co mi ji tady objímáš?!" Ozve se za námi Keaton nesoucí krabici plnou nějakých drátů s naoko naštvaným tónem. "No promiň, to nemůžu ani obejmout švagrovou?" Zaksichtí se a vezme Keatsovi krabici aby jsme se mohli jak se patří přivítat. Skočím mu do náruče a celýho ho opusinkuju. "Ale ale tady se nám někdo rozehřál..." Neodpustí si poznámku Drew pochodující okolo a významně na nás mrkne. Oženu se po něm ale on se mi obratem vyhne a ještě se posmívá, že jsem se netrefila. "Těš se na večer!" Zavolám na něj a pak dám Keatnovi ještě jeden vášnivý polibek. "Čímpak jsem si to zasloužil?" Mrkne na mě. "Já nevím jen jsem dostala náladu tě celýho olíbat." Objasním mu a vtisknu mu ještě jeden vášnivý polibek, než mě spustí na zem. "Budete mít možnost večer, až se bude hrát flaška." Prohodí Conor procházející kolem nás a ani netuší jak mi tím zkazil náladu. Keaton to pozná a vtiskne mi pusu do vlasů. "Netrap se, víš, že mám rád jen tebe." "Já se netrápím, jen jsem nasraná." Objasním mu a vydám se zpět do kuchyně. "Hele až budete hotový s tou muzikou, můžeš mi přijít pomoc?" Otočím se ještě na něj a on kývne. To mi stačí a v kuchyni si sedám na linku a rychle naťukám smsku Kate a Lily. "Operace ztrapníme Caroline právě začala, okamžitě naklusejte k nám domů." 

7 komentářů:

  1. Super časť :D ďalšiu :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju :D a omlouvám se že ji dávám tak pozdě, v pondělí jsem si od spolužačky půjčila trojknížku hunger games a nejsem schopná dělat nic jinýho než číst :DD

    OdpovědětVymazat
  3. to nevadí :) a kedy bude ďalšia ? :D mám strašne rada tvoju poviedku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli se k tomu nějakým způsobem dokopu tak možná zejtra :D

      Vymazat
  4. ááno zajtra :)) prosíím

    OdpovědětVymazat
  5. kedy ju teda pridáš ? :/

    OdpovědětVymazat
  6. už ju píšu ;)do dvaceti minut :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee