neděle 3. února 2013

Známost na jednu noc... 3.díl

EmBee

"Pojď dál." mrknu na Drewa a táhnu ho za ruku ke dveřím. Ještě než stačím strčit klíček do zámku, dveře se rozlítnou a vylítne na mě Zoe "Doprčic kdes byla? To si nemohla zvednou ten zatracenej mobil?" a obejme mě. Jednou rukou ještě stále držím Drewa a druhou poklepávám Zoe na rameno. "Promiň" špitnu. Když se od sebe odtáhnem, teprve teď si všimne Drewa, který se na nás přiblble směje. Najednou úplně ztuhne a pusa jí spadne kdoví kam. "Zoe?!" začnu ji mávat před obličejem a po chvíli konečně projeví známky života. "Hi..hihi.....ahoj." vypadne z ní po chvíli a pak jen nahodí nejistý úsměv. Co se s ní ksakru stalo? To není ta Zoe, kterou znám. Honí se mi ty myšlenky stále hlavou. "To bude tím alkoholem." řeknu si a táhnu Drewa dál do domu. "Promiň, je asi ještě trochu mimo." řeknu a zastavím se uprostřed našeho obrovitánského obýváku. "Máte to tu pěkně zařízený." usměje se na mě a přitáhne si mě za boky k sobě.
"Jo to máme." prohodím a už se zase líbáme. Těm jeho teplým, plným rtům se nedá odolat. "Ehm...vy dvě dušičky, pardon, že vás ruším, ale..." "Co? Ne!" vykoktám ze sebe a odstupuju od něj pár metrů. "...jsem domluvená s Davem, takže mizím." lišácky se na ni podívám a obě propukneme v děsnej smích. "Dobře a kdy se vrátíš?" "Až zítra večer. takže si to tu ehm...užijte. Pa." pošle mi vzdušnou pusu a už mizí. Čekám až se zavřou dveře a pak se otočím na Drewa. "Tak a máme dům pro sebe." mrknu na něj a obdařím ho dlouhým a vášnivým polibkem. Drew mi začne šmátrat pod mikinou a já se odtahuju. "Co se děje?" koukne na mě svýma očkama. "Nic. Jen mám strááášně velkej hlad." celá vysmátá mu odpovím právě tehdy co mi začne hlasitě kručet v břiše. Běžím rychle baru, který odděluje obývák od kuchyně a beru první co mi v tu chvíli padne do ruky. "Čokoláda, mňam." prohodím a už se strkám tabulku čokolády do tlamy. "Jsi si jistá, že tě čokoláda nasytí?" uchechtne se, při pohledu na mě jak si cpu tabulky čokolády do pusy. "Co máte doma k jídlu?" tou otázkou mě docela překvapí a proto se na něj tázavě kouknu. "No nekoukej na mě tak" usměje se a dá mi pusu letmo na tvář, "udělám ti pořádnou snídani." Při slovech jako je pořádná snídaně se mi rozzáří oči a Drew se snaží nesložit se tu smíchy. Fajn teď vypadám jak nenažranec. pomyslím si a hned seskakuju z barový židličky Drewovi pomoct.
"To bylo výborný. Na tohle bych si dokázala zvyknout." dořeknu a Drew už mi do pusy strká další lžíci míchaných vajíček. "Teď já." beru mu lžíci z ruky a nabírám míchaná vajíčka. "A udělej ááááá..." Drew se jen zašklebí a poslušně poslechne. Krmíme se takhle dokud na talíři nic nezbyde. Jdu umýt talíře a udělat popcorn zatímco Drew vybírá nějaký film. Už nesu mísu popcornu do obýváku, ale on se pořád přehrabuje v kupě DVDček. "Tak už tam nějaký strč" řeknu celá vysmátá a sednu si na pohovku s mísou v ruce. "No konečně" prohodí šťastně a strčí dývko do přehrávače. Sedne si ke mě a pustí film. "Hm...tak co zajímavého si našel?" řeknu pobaveně a strčím si další hrst popcornu do pusy. "Neenenenene.... ne tohle ne." Drew našel DVDčko z dětství. Rychle položím mísu na stolek a skáču po něm pro ovladač. Sedím mu obkročmo na klíně a snažím se chytnout ovladač. "Drew!" "Ne! Chci se podívat jestli si byla tak roztomilá jako jsi teď." "Určitě jo. Dej mi ten ovladač." "Ne!" v hlavě se mi bleskne nápad. Přisávám se mu na rty a vášnivě ho líbám. Pomalu spouští ruku s ovladačem dolů. To je moje šance. Řeknu si a chňapám po ovladači, ale Drew si toho zřejmě všiml. Strčí mě vedle na pohovku a vyhoupne se nade mě. "To bys chtěla, co?" laškovně se na mě podívá a ovladačem mi naschvál krouží nad obličejem. Snažím se ho chytnout, ale je moc rychlý. Nakonec odhazuje ovladač do pryč a přisává se mi na rty.

4 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee