sobota 2. února 2013

Smolařka na entou, 19.díl

LoTé

Sestupujeme pořád níž a níž. Prostory se zmenšují a lidí kolem mě je čím dál víc. Nemůžu dýchat, spadnu na zem a dav najednou začne pospíchat. Kam jdou?! A celý prostor se jakoby zmenšuje.. Ti lidé jdou směrem ke mně... ale nevidí mě.. Už nejdou, utíkají!! A pořád mě nevidí.. Chci křičet ale nemůžu.. Nemůžu se ani hnout a oni se pořád přibližují.. Tak ať zastaví!! "Nééééé!" Zařvu a otevřu oči. Ležím na posteli v obložení svých
plyšáku a klepu se strachy. Už zase ten sen kvůli mé klaustrofobii, jednou za čas se to vrací ale jinak jsem v pohodě. Na budíku je okolo pěti ráno tak sebou zase fláknu a spím dál.
  "AMYYYYYYYYYYYY!" Zařve mi Conor do ucha až spadnu z postele. "Tak jseš úplně blbej nebo jo?!?" Zařvu na něj taky ale on už zdrhá z mýho pokoje a jen tak mimochodem prohodí: "Dělej, zaspali jsme." "Cože?!" Zařvu ještě jednou ale on už zabouchne dveře. Podívám se na budík a málem mě klepne. Za pět minut začíná škola! Jaktože mě ten pitomej budík nevzbudil?!? Začnu se vztekat ale vzápětí mi dojde, že kvůli Keatsově večerní esemesce jsem si ho zapomněla nastavit. Ještěže mám oblečení připravené, během dvou minut už pospíchám směr škola. Na ty dva kašlu, než se vyvalí budou prázdniny. 
   Bohužel ať spěchám jak spěchám, do školy dojdu až po patnácti minutách a při otvírání dveří do třídy se trochu klepu. Naše třídní je tak trochu uřvaná kráva. "Amanda Harrisová!" Zavolá moje příjmení zrovna když vejdu do třídy. Zamířím tedy rovnou k ní a celá třída z toho má ohromnou srandu. No co, tak sem zase jednou zaspala, ať se z toho všichni třeba picnou. Největší srandu z toho mají samozřejmě Kate s Lily, Lily opět spadla ze židle. Jak typické. "Jako vždy! Harrisová přijde pozdě, Johnsonová se směje a Phitlocková se směje dokonce tak, že spadne ze židle." Protočí oči Donovenová a aniž by se nadechla, pokračuje dál. Říkám, že není normální. "No i tak mi budete chybět, strávila jsem tu s vámi všemi čtyři krásné i když občas trochu problematické roky a naučila sem se vás mít ráda, vy zlobivci!" Objeví se jí v očích slzy a celá třída včetně mě potlačuje smích. To jí nedochází jak moc ji nesnášíme? Ještěže se třídní učitelé po čtyřech rocích mění, jinak by nám všem asi hráblo. Když jí dojde, že na její srdceryvný projevy tu nejsme zvědavý tak sklapne a bez dalších zbytečných keců nám rozdá vysvědčení. Mám jen dvě dvojky z Matiky a Informatiky. YES!! Rodičové budou pyšný. Holky jsou na tom o trochu hůř ale to nám náladu nezkazí a po vyslechnutí dalších plků naší milované a nyní už bývalé třídní učitelky se vydáme směr cukrárna. Na chodbě mě ale někdo chytne ze zadu za pás a přitáhne k sobě. "Tak jaký máš známky lásko?" Na odpověď ani nečeká a rovnou mě začne líbat. Jsme tak zahledění do sebe, že nevnímáme významné pokašlávání kolem nás a až když se od sebe odtrhneme, všimneme si, že kolem nás stojí Kate, Lily, Drew, Wes, Conor, Chris, Donovenová a z dálky nás nenávistně pozoruje Caroline :D. Teda hlavně mě :3 Mám chuť jí škodolibě zamávat ale vykašlu se na to, protože Donovenová si zřejmě chystá další přednášku ale nám všem jak stojíme kolem ní najednou bleskne hlavou ten samý nápad. Podíváme se po sobě a je jasno. Jako jeden muž se rozběhneme k východu a až u dveří všichni naráz zavoláme: "Náschledánou!"

3 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee