středa 6. února 2013

Smolařka na entou, 20.díl

LoTé

"Tak kam půjdem?" Pronese před školou Wes a položí Kate ruku na rameno. Ta se začervená a usměje ale kdyby Conorův pohled uměl zabíjet, tak už Wes asi leží. Radši ho odstrčím a na rameno jí položím svoji ruku. Druhou rukou obejmu i Lily aby to nebylo podezřelý. Teď se sice tváří ublíženě Wes ale Conor na mě hodí zářivej úsměv a nebezpečí rvačky o Kate je prozatím zažehnáno. "No já bych to viděl na pařbu u
nás doma." Protáhne se Chris a vyskočí na školní zídku. "A rodiče jako pošleme na houby?" Ušklíbnu se a chcu navrhnout bazén ale tentokrát se do konverzace zapojí i Conor a se svým typicky jízlivým tónem mě poučuje. "Víš moje milovaná sestřičko, kdyby jsi ráno nezaspala a poté tak hrozně nespěchala do školy jen pro cár papíru, který je tvém případě vždy skvělý.." "Šprte!" Přeruší ho Drew ale Conor hned pokračuje. "..tak by jsi zjistila, že nás naši drazí rodičové na celý víkend opustili kvůli romantickému reservé, které dostal táta od mamky a tudíž ve zkratce řečeno máme celej barák pro sebe a dneska je u nás mejdlóóó!" Zařve mi přímo do obličeje a přitom mě pochopitelně poprská. "Kdepak je mejdlo?" Objeví se najednou vedle Keatse ta nádhera Caroline a hodí na něj oslnivý úsměv. Mně úsměv ze tváře pochopitelně okamžitě zmizí. Ježiš já bych jí tu tlamu tak ráda rozmlátila! "U nás! Přijdeš?" Seskočí Chris se zídky a jde k ní. Já ho ale zarazím a silně mu zmáčknu bradavku, že málem kňučí. Nikdo si toho nevšimne, protože všichni sledujou Caroline jak se ovíjí kolem Keatse. "Za co?" Zakňučí mi do ucha. "Zbav se jí nebo tě zabiju!" Zašeptám zpět a konečně ho pustím. "Jo to bude fajn, my určitě přijdem, že jo holky?" Otočí se na své dvě nohsledky a mě se chce zvracet. Lily a Kate vypadají stejně znechuceně jako já, jen kluci na ně zírají jako na svaté obrázky. Teda Keats se tváří nervózně, to mu musím přičíst k dobru. "Jasně." Přisvědčí nohsledky a mají se k odchodu. Jen Caroline se ještě nahne ke Keatnovi, něco mu pošeptá do ucha a pak si ho přitáhne k sobě a dá mu pusu na tvář. Keaton vykulí oči a já udělám to samí a chystám se k ní vyrazit ale Drew mě chytne za ruku a pošeptá ať se usmívám ať si myslí, že jsem nad věcí. Hodím po ní tedy jízlivej úsměv a ona mi ho opětuje a s poznámkou: "Určitě se ukážeme." Se odporoučí pryč. A my se domluvíme na čase party a každý vyrážíme směr domov. Schválně jdu rychle a kus napřed aby Keatnovi došlo, že jsem naštvaná. Po chvilce mě pochopitelně doběhne. "Zlobíš se?" Zeptá se a zkusí mě chytnout za ruku ale já uhnu a pokrčím rameny. "Vypadám na to?" "Trošku." "Tak se asi trošku zlobím." "Amyy.." Tentokrát se mu podaří chytnout mě za ruku a přitáhne mě k sobě. Opře si své čelo o mé a chvilku mi kouká do očí. "Víš, že mám rád jenom tebe a Caroline je mi úplně ukradená, viď že jo?" Našpulím pusu. "Tak proč si ji neodstrčil?" "Vždyť by spadla ze schodů!" Hodím obličej, jako že by mi to vůbec nevadilo a on se rozesměje. "Ty moje zlato žárlivý, slibuju, že se od tebe večer ani nehnu, souhlas?" Obejme mě a já přikývnu. Zřejmě spokojen s výsledkem naší konverzace chce jít dál ale já si ho přitáhnu a políbím.

3 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee