čtvrtek 18. července 2013

Need You (21)

EmBee

"Ještě nám půjdu sbalit pár věcí, ano?" přikryl mě peřinou až ke krku a prstem mi brnkl po nose.
"Pěkně se vyspi za chvíli za tebou zase přijdu." řekl ještě a pak zmizel. Jen jsem zavřela oči a už jsem spala.
Ráno mě probudily něžné polibky na krku. Otočila jsem se na druhý bok a ještě se zavřenýma očima ho políbila.
"Dobrý ráno princezno, jakpak ses vyspala?" pořádně jsem zívla a protáhla se.
"Nádherně." očko po očku jsem otevřela oči a podívala se do těch jeho hnědých očí.
"To jsem rád, ale teďka se musíme připravit. Za hoďku se odjíždí." zvedl se a natahoval po mě
ruce.
"Ehrrr...zůstaň tu ještě." chtěla jsem ho stáhnout zpátky k sobě, ale on stál nehybně jak solný sloup.
"Pojď sem" řekl a než jsem se nadála už mě nesl v náručí do koupelny. Vyčistili jsme si zuby, převlíkli jsme se a nasnídali se s ostatníma v kuchyni. S Val jsme ještě rychle opláchly nádobí a už se frčelo směr New York.
"Keatone, ty dej levou ruku na žlutou." dořekla Val a už jsme se všichni řítili se smíchem na zem. Twister už jsme hráli asi po šestý za necelou půl hodinu, protože jsme se vždy různě podbrkali končetiny a následně skončili na zemi.
"Annie?!" ozval se najednou můj otec a všichni jsme úplně ztichli.
"Annie, potřeboval bych s tebou o něčem mluvit." Němě jsem na něj zírala a cítila na sobě upřené zraky ostatních. Nevěděla jsem, co mám dělat a tak jsem se tázavě podívala na Wesleyho. Ten mě pohladil po ruce a jemně přikývl. Opatrně jsem se vymotala z našeho chumlu a velmi pomalu došla k otci.
"Wesley ty taky prosím." kývl směrem k Weyslemu, když už jsem byla v druhé části tour busu. Wesleymu to netrvalo tak dlouho jako mě. Za malou chvíli už byl u mě a držel mě za ruku.
"Sedněte si" kývl na postel a my ho poslechli. Poté si sedl sám na postel přes uličku.
Otec zíral do země a mě docházela trpělivost. Už jsem na něj chtěla něco zařvat, ale Wesley mi stiskl pevněji ruku. Koukla jsem se na něj a on naznačil rty ať to nedělám. Dlouze jsem vydechla a čekala až se vymáčkne.

2 komentáře:

  1. je to skvelé! :) milujem vaše príbehy! :D :) ..prosím pridaj už ďalšiu :)

    OdpovědětVymazat
  2. je to užasné :) kdy bude další ??

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee