pátek 12. července 2013

Need You (20)

EmBee

"Wesley." odpojila jsem se od něj a podívala se ke dveřím. Wesley je rychle vystartoval zamknout. Klekla jsem si a zatím vymýšlela plán jak mu sundat tílko. Když ke mě Wesley konečně přišel ihned jsem ho chytla za tílko a přetáhla mu ho přes hlavu. Začali jsme se opět líbat. Líbal mě postupně k uchu, po krku až k podprsence. Pak se zastavil a koukl se na mě. Nebyla jsem na to připravená, měla jsem z toho strach, styděla jsem se před ním. Wesley můj výraz zpozoroval.
"Wesley promiň, ale já..." nenechal mě to doříct a dal mi pusu. 
"Já to chápu Annie, to já bych se měl omlouvat, ty se za nic neomlouvej. Nechcu tě do toho nutit
pokud se necítíš." opřel si čelo o to mé a hladil mě po rukách. 
"Půjdu se osprchovat, jo?" šeptl mi po chvíli a já jen přikývla. Hlavou mi ihned prolítly myšlenky o tom jestli mě vůbec ještě po tomhle bude milovat jako dřív. Rychle jsem se zachumlala do peřiny, kterou jsem si povytáhla až po nos, a tiše jsem vzlykala.
"Annie?" vyšel Wesley z koupelny. Utřela jsem si slzy a dělala že už spím. Ucítila jsem jak si přisedl ke mě a začal mi pramínky vlasů přilepené k obličeji slzami opatrně dávat na stranu. Poté jsem jeho dech ucítila u obličeje.
"Krásně se vyspi andílku." políbil mě na čelo. Poté zhasl a odešel. Když už za sebou Wesley klapl dveřmi, rozsvítila jsem si lampičku a sedla si. Vytáhla jsem si naše fotky, co před nějakou tou chvílí Keats donesl, a opět přemýšlela o tom jestli to bude ještě vůbec jako dřív. Jestli jsem tím, co jsem dnes udělala, neudělala tu největší chybu. Najednou se otevřely dveře a v nich stál Wes.
"Myslel jsem, že už spíš broučku."  podivil se Wesley a přisedl si ke mě. Když uviděl fotky, které jsem držela, podíval se ne mě bolestivým výrazem. 
"Annie...netrap se kvůli tomu. Já přece chápu, že ještě nejsi připravená. Láska přece není jen o sexu." sevřel mi dlaně ve svých a stále mě hypnotizoval svým pohledem.
"To jestli to bude tuto noc nebo jinou nezmění nic na faktu, že tě z celýho srdce miluju." vzal moji levou ruku a položil si ji na hruď.
"Cítíš ten tlukot srdce?" zeptal se mě a já přikývla.
"To srdce tluče jen pro tebe a navždy bude." řekl a všechny mé pochyby zmizely. Stále s rukou položenou na jeho hrudi si mě k sobě přitáhl a objal mě.
"Miluju tě." zašeptal mi do ucha a letmo mi dal pusu do vlasů.

5 komentářů:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee