čtvrtek 25. července 2013

Chloe

DeNa

„Tatíííí. volá na mě můj 6ti letý syn. „Co se stalo?“ zeptám se okamžitě, když za ním dojdu do pokojíčku a on leží v posteli a v ruce drží foto-album mě a jeho matky, která měla autonehodu rok po jeho narození a nepřežila. „Povíš mi jak jste se seznámili s mámou??“ usměji se při vzpomínce na ni, ale pořád to neskutečně bolí, tak moc jsem ji miloval, ale lehnu si vedle syna do postele, začínám vyprávět a ukazuji na naše první společné fotky.

„Hej Wesley pohni za 10 minut musíme být na pláži.“ křičím na mého nejlepšího kámoše. „No jo pořád, už sem tu a kde máš Keotna ty chytrej.“ řekne naoko naštvaně. „Nevím teď tady byl.“ rozhlížím se kolem a hledám Weslyho bratra. „Tady jsem, jdeme??“ objeví se a v ruce drží sk8. Taky si s Wesleym vezmem sk8 a konečně vyrážíme na
pláž kde nás mají fotit na obal našeho prvního CD. Není to daleko, ale přesto přicházíme pozdě. „Promiňte, čekáte dlouho??“ ujmu se slova když uvidím auto a o něho opřenou dívku, která čte knížku a na střeše auta má položenou zrcadlovku. „No to je teď jedno, honem do práce nemáme na to celý den.“ odkládá knížku do auta, bere foťák a až teprve teď vidím jak je mladá může mít 18let nebo tak 19let, ale asi bude dobrá když nám ji doporučili. „No vlastně nato máme celý den, je 8 ráno.“ řekne Keaton a všechny to rozesměje. „Ok. Jak chcete. Jsem Chloe.“ představí se, a je opravdu krásná. „Já jsem Drew, tohle je Keaton a Wesley. usměju se na ni. „Jo já vím. Abych řekla pravdu jsem fanynka E3 od už od castingu v Xfactoru. Jste úžasní a je pro mě čest vás fotit.“ prozradí nám a pak pokračuje. „Dobře takže začneme támhle na tom mole, sk8 si zatím dejte do auta.“ poslechneme a vydáváme se k molu. Keat se sní okamžitě začíná bavit o focení(taky fotí a je dost dobrej, musím uznat) a já si šeptám s Wesleym. „Docela mladá, co myslíš??“ říká mi. „To jo, a taky pěkná kočka.“ mrknu na něj a oba se začnem smát, Keat s Chloe se jen otočí, ale my kývem hlavou že nic. „Táákže začnem tím, že půjdete naproti mně směrem od moře.“ povídá a něco nastavuje na foťáku. My mezitím jdem kousek dál postavíme se tak, že Wes stojí uprostřed já napravo a Keaton nalevo od něj.
„Jo to je ono. Tak teď pojďtě a jako bych tu nebyla. Udělám asi 10 snímků, ale nezastavujte.“ Začíná kolem nás pobíhat a fotit z různých úhlů. „Tady je to vše, teď na pláž, nebo víte co, pojdtě ještě sem.“ vede nás k lavičce. „Tady uděláme je samostatné, takže Drew jako první, sedni si na o lokty opři o kolena a úsměv.“ Poslouchám vše co mi řekne, pak sklání foťák kontroluje fotky a já mezitím mrknu na Keatna. „Hej Chloe dej foťák Ketsovi a poj ke mně.“ musím využít šance:D„To nejde máme práci. Začíná protestovat, ale to už foťák drží Keaton, a Wes ji postrkuje ke mně. „Tak jo jedna fotka.“ usmívá se a já si ji stahuji do klína. Chloe mi hned dá ruku kolem ramen a Keat začíná fotit. Řekla jedna fotka, ale máme jich aspoň padesát, děláme různé obličeje, pózy a další blbosti, hrozně jsem si to užil. Nakonec jsme ji ještě přemluvili, že se vyfotí s Keatnem pak Wesem a ještě všichni dohromady. Když jdem na oběd máme už nespočet fotek, všechny z pláže, a před sebou ještě celé odpoledne.
„Jak ses dostala k focení, vypadáš hrozně mladě.“ ptám se jí když obědnávám pizzu. „Za týden mi bude 19. No naši si pořídili digitál, kyž mi bylo 7, ale předtím jsem ještě zkoušela fotit s filmem, je to větší zábava, ale techniku nezastavíš, asi od té doby, ve škole jsem pak vyhrávala soutěže a na střední jsem se dostala na obor fotograf. Jenže jsem věděla, že doma nic nedokážu tak jsem tady.“ „Odkud si se přestěhovala??“ vyptávám se dál. „Já jsem rozená češka, bydlela jsem na západě České republiky v malé vesnici, ale tam nikdy nic nezažiješ je tam hrozná nuda. A potom co jsem dodělala střední..mě tam ani nic nedrželo.“ u poslední věty se jí zlomil hlas tak jsem změnil téma. „Kde budeme fotit odpoledne??“ říkám s plnou pusou pizzy. „Já už se nechci fotit.“ naříká Wes. „Neboj teď to bude zábavnější půjdeme do sk8 parku.“ uklidňuje ho Chloe a zní to vážně báječně. Po obědě vyrážíme k autu a pak do sk8 parku, nikdo tam není a my se skvěle bavíme. Chloe nás fotí jak jezdíme, pak uděláme ještě další společné fotky a vyrážíme domů. Zvu Chloe na večeři a ona přímá. Skvěle se bavíme i bez kluků a pak ji ještě doprovázím k autu. „Děkuji za krásný den a ještě lepší večer.“ Usmívám se na ni. „Já si to užila víc a neuhádneš co se mi stalo.“ říká a taky se usmívá. Já jen povytáhnu obočí a ona. „Mám fotky s nejůžesnější kapelou světa a jedním hodně zajímavým klukem.“ mrkne na mě, dá mi pusu, nasedá do auta ještě zamává a odjíždí. 

„Tak tohle byl s maminkou první společně strávený den Joshi a teď už bež spát. Dobrou noc. Mám tě rád.“ přikrývám ho dekou.
„Děkuju tati. Taky tě mám rád a mamku taky. A ty fotky vypadají úžasně.“ Odpovídá mi ještě v polospánku, já zhasínám a jdu do svého pokoje kde si pouštím naši písničku Chloe, která byla pro ni. Rok po našem seznámení se nám narodil Josh, tou dobou jsme byli všichni šťastní. Kluci je oba zbožňovali a pro všechny to byla hrozně těžké po té nehodě a takhle vznikla ta písnička.

1 komentář:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee