čtvrtek 27. června 2013

Need You (18)


EmBee

"Nechtěla by jsi zítra zajít do nákupního centra, když kluci odjíždí?" prolomila Val ticho mezi náma.
"No...Já nejsem moc na nakupování, ale ráda půjdu." usmála jsem se, ale stále jsem nespustila oči z Wesleyho.
"Val?" otočila jsem se k ní. Mile se na mě usmála a čekala, co ze mě vypadne.
"No...víš...jak chodíš s Drewem...no...jak zvládáš..." Val ani nečekala než se vymáčknu a vložila se do toho sama.
"Myslíš novináře, nenávistný zprávy od jeho fanynek a tak?" Jen jsem němě přikývla. Jak věděla na co se chci zeptat? pomyslela jsem si.

"No ze začátku to bylo dost těžký. Z normální
holky, kterou nikdo neznal, která nikoho nezajímala, jsem se stala terčem novinářů. Všude za zadkem jsem měla minimálně deset novinářů a moc přijemný to fakt nebylo. Snažili se na mě všude možně najít nějakou špínu. V každým časopisu o mě muselo být aspoň pár větiček. Bylo to otravný. Na twittru si mě najednou followlo každý den asi sto fanynek, ale ta další stovka mi posílala zprávy typu: Dej od Drewa ty svoje hnáty pryč jinak tě zabiju....Jseš jen namyšlená kráva....Chodíš s Drewem jen kvůli tomu, že má prachy...Nezasloužíš si ho ty děvko..." Bylo vidět, že se jí o tom zrovna moc dobře nemluví.
"Nemusíš mi to říkat pokud nechceš. Nechci ti kazit den." chytla jsem ji kamarádsky za ruku.
"Díky Drewovi jsem to zvládla. A teď už je to o mnohem lepší, když už většina pochopila, že ho doopravdy miluju. Tobě už chodí nenávistný zprávy?" zeptala se mě a já sklopila oči k zemi.
"Ví o tom Wesley, Annie?"
"Ne" odpověděla jsem popravdě.
"Nechci mu přidělávat starosti. I bez toho má starostí nad hlavu a..." 
"Ahoj" zvedla jsem hlavu a všimla si holčičky kolem dvanácti let s otevřeným bločkem, kde měla podpisy kluků, a foťákem.
"Ahoj." pozdravily jsme ji s Val téměř jednohlasně.
"Vyfotíte se se mnou prosím?" hodila na nás ta holčička psí očka.
"Eh..." úplně mě zaskočila.
"Jasně že jo. Jak se jmenuješ?" usmála se na ni Val a jí se rozzářili očka.
"Leslie." podalala foťák starší ženě, zřejmě její mamince a stoupla si mezi nás. S Val jsme si čupli a všechny tři jsme se usmáli do objektivu. Když nás její maminka vyblejskla, Leslie prvně Val a poté i mě objala a pak šla s maminkou zase pryč. Stále jsem čupěla a koukala na malou Leslie. Občas se i otočila a zamávala mi a tak jsem ji zamávala nazpět. Z dálky jsem dokonce slyšela jak byla štěstím bez sebe že má fotku s přítelkyněmi Emblem3. Pořád jsem ji sledovala a nemohla uvěřit tomu, co se před chvílí stalo.

Moc se omlouvám, ale jaksi jsem se k tomu nedokázala dokopat:D mě musela LoTé nakopnout:D

6 komentářů:

  1. skvelá časť :)) dalšiu :) dávaj častejšie prosím ja sa sem pozerám viackrát denne či tu nieje dalšia časť :)

    OdpovědětVymazat
  2. super časť :)... daj ďalšiu :)

    OdpovědětVymazat
  3. kedy bude dalsi ? :D

    OdpovědětVymazat
  4. skvelé,daj dalšiu, píšeš výborne.len by si mohla davať častejšie neviem sa dočkať,suhlasim s prvým komentárom :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee