neděle 9. června 2013

Need You (17)

EmBee

Ruku v ruce jsme došli do kuchyně se nasnídat. Byli tam všichni kromě Drewa.
"Kde je Drew?" zeptala jsem se Laraine, když mi dávala pusu na tvář. 
"Šel pro Val. Zachvilku by tu měli být." řekla s úsměvem Laraine a nandala mi na talíř vafle.
"Děkuju" poděkovala jsem a ihned se do nich pustila. Byly výborný. Zrovna když jsem dojídala poslední vafli, přišli Drew s Val. Bylá strašně hezká a hlavně byla pěkně upravená.Cítila jsem se jak neandrtálec ve vytahaných teplácích. Vstala jsem od stolu a zamířila si to místo ke dveřím, abych se s ní mohla přivítat, přímo do koupelny. Nebo jsem tam aspoň měla namířeno, ale Wesley mě stihl zastavit. Uviděl jak jsem
docela znervózněla a tak mě chytl za ruku a pomalu mě vedl ke dveřím. Když jsme k nim dorazili, už se s Val objetím vítal Keaton. Pak se s ní přivítal i Wesley, který mě stále držel za ruku, nejspíš jako pojistku, abych nemohla zase zdrhnout.
"Val, tohle je Annie. Annie?! Val." seznamil nás Wesley.
"Ahoj Annie. Ráda tě poznávám." řekla Val svým sametovým hláskem a s úsměvem od ucha k uchu mi podala ruku.
"Taky tě ráda poznávám Val." nejistě jsem se usmála, neboť jsem uslyšela náš hlasový rozdíl. Ona měla takový sametový hláseček a já naproti tomu zněla jako hodně starý traktor, kterýmu se ucpal výfuk. Také jsem ji podala ruku, ale hned jsem si prsty propletla opět s Wesleym. Jen se na mě pobaveně podíval a zase mě tahal do kuchyně kam se všichni stáhli.
"No tak si běžte připravit věci, ne? To tu hodláte jen stát?" zavelel Will a popohnal mě, Wesleyho a Keatona do pokojů. Když zavřel Wesley dvěře začala jsem úplně šílet.
"Viděl si to? Ona je jak špejle, má hlásek andílka nacož já zním jak pochroumaný traktor a ..." zastavil Wesley moje šílení a házení rukama okolo pusou.
"Pro mě budeš vždy dokonalá taková jaká si Annie." otřel ještě jednou svoje rty o ty mé a pak šel balit věci na pláž. Chvíli jsem tam ještě omámeně stála, ale pak jsem mu šla pomoct. Když jsme dobalili a přišli za ostatníma do obýváku, zjistili jsme, že jsme poslední.
"No konečně. Už jsme mysleli, že jste se uložili k zimnímu spánku." zavtipkoval Keaton a vyrazili jsme.
Šli jsme celá banda lemounů pokupě. Já ruku v ruce s Wesem, Val ruku v ruce s Drewem a Keaton poskakoval okolo. Už jsme byli skoro u půjčovny prken, když nás zastavila banda ječících holek. Drew, Wesley a Keaton se s holkama vyfotili a podepsali jim bloky.  My s Val jsme jen stáli vedle a koukali jak se naše zlatíčka objímají s fanynkama, kterých neustále přibývalo.

díky:) umíte skvěle zvednout náladu:) jo a nezapomeňte že je tu ještě Smolařka na entou!!:)

9 komentářů:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee