úterý 18. června 2013

Smolařka na entou, 40.díl

LoTé

Najednou se rozletí dveře a s hurónským řevem vpadne dovnitř banda kluků s kšiltovkami naraženými do čela tak moc, že jim nevidíme do obličeje. Nastane hrozný zmatek, nikdo netuší kdo to je a co chtějí. Asi největší z nich mě zvedne od Chic a nese mě ven k bazénu. Cestou poznám, že je to Drew a tudíž pochopím i jeho cíl a snažím se od něj co nejrychleji dostat. On má ale sílu a nevypadá to, že by měl v plánu mě pustit a
zachránit mě tak před hrozným osudem, být mokrá jako myš. "Drew pusť mě!!!" Zařvu mu do ucha když už jsme jen kousek od bazénu, ale on se jen zachechtá. "Keatsi pomóóc!" Otočím tedy pozornost k člověku, který mě určitě ve štychu nenechá. Vidím, že se ke mně snaží doběhnout, ale po pár krocích ho zastaví bráchové a nevypadají, že by ho chtěli milostivě pustit. Moje poslední šance na záchranu právě umřela. "Drew, prosím.." Zaškemrám ještě ale pak už jen zadržím dech, aby se mi do plic nedostala voda.
   Když se v naprosto promáčeném oblečení vyškrábu zpět na trávu, všichni ostatní už se skvěle baví u stolu. O Katinu pozornost bojují Conor s Wesem, Drew dělá oči na Chic, Lily se nepříliš nadšeně baví s Chrisem a přitom žárlivě pokukuje po Chic s Drewem. Asi je naštvaná, že se pozornost jejího novýho kámoše na kraviny obrátila k naší dlouhonohý Miss. Keaton ke mě míří z domu, kam ho Lily nejspíš poslala pro ručník a dlouhé šaty na převlečení. Ne, že bych šaty měla ráda, ale v tuhle chvíli bych jí byla vděčná za cokoli. Keaton mi podá ručník a já mu dám za odměnu pusu na tvář. "Ty jsi takový zlatíčko, co bych bez tebe dělala." Usměju se na něj a začnu si vysušovat vlasy. "Byla bys nahraná." Zasměje se on a jen tak tak uhne ručníku, kterým ho chci plácnout. "Ty si teda věříš." Otočím se k němu zády a jdu k ostatním. Doběhne mě a obejme zezadu. "Ještě řekni, že to není pravda." Dá mi pusu kamsi za ucho a já se smíchem protočím oči. "Ale nemusel jsi to říkat nahlas. Ty člověku úplně dokážeš zkazit snahu o přesvědčení všech, že já mám vždycky pravdu." Vypláznu na něj jazyk a on mi dá pusu na čelo. "Tak si můžem hrát na to, že ty máš vždycky pravdu, ale beze mě bys byla nahraná, co říkáš?" Mrkne na mě a já spokojeně přikývnu a až potom si všimnu pobavených pohledů všech okolo. "Jak dlouho že spolu jste?" Zeptá se Chic, i když to pochopitelně ví, chce jenom podtrhnou to, že se k sobě asi chováme jako staří manželé. Všichni její snahu pochopí a rozesmějou se. My s Keatonem jenom pobaveně zavrtíme hlavou a necháme je bejt. Ať si myslí, co chtějí, myslím, že my dva jsme spokojený a to je asi hlavní. "Lils, díky za ty šaty, jdu se převlíct." Kývnu na ni a zmizím v domě. Vzhledem k tomu, že mám mokrý všechno(jako úplně všechno), tak si dám všechno sušit na sluníčko a na sebe si natáhnu jen ty šaty. Cejtím se trochu blbě ale když se nebudu moc hejbat, snad to nějakých dvacet minut přežiju. Dýl minimálně kalhotky schnout nebudou. Když jdu dolů z Lilynina pokoje, zaslechnu z kuchyně hlasy a automaticky zastavím. Je to Chris s Keatsem, baví se o nějaký počítačový hře. Už chci ze svého úkrytu vyjít a třeba na ně bafnout, ale v tu chvíli Chris změní téma...
    "Hele kámo.." Začne opatrně. "Já ti do vztahu s Amy nechci nějak kecat nebo něco takovýho, ale je to moje mladší sestra, takže bych ti radil, aby si to ihned utnul, jestli to s ní nemyslíš vážně, protože ona s tebou asi jo.." Domluví Chris a mě zatrne. Co když teď Keats řekne něco, co nechci slyšet?! Že jsem pro něj jen letní flirt nebo hloupá sázka?! Začínám panikařit a už mám namířeno domů, když Keaton docela klidně odpoví. "Klídek. Myslím, že ji miluju..."

4 komentáře:

  1. Nádherná časť!!! ♥♥♥ Úžasne píšeš :-)

    OdpovědětVymazat
  2. kedy bude dalšia cast ? :/ dávno tu nebolo nič nové :((

    OdpovědětVymazat
  3. kedy bude dalsie ? please

    OdpovědětVymazat
  4. Kdy bude další část?? Už tu dlouho nic nebylo ;)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee