čtvrtek 27. června 2013

Smolařka na entou, 41.díl

LoTé

Ze srdce mi spadne tak velkej kámen, že mám pocit, že mě museli slyšet až na zahradě. Culím se jako měsíček na hnoji a v břiše mi motýli vrhají úplný kotrmelce. Keaton mě miluje! Teda, asi miluje, ale na tom nezáleží. Prostě... ááááá já nemůžu, jsem z toho úplně mimo! Měla bych jít na zahradu, dřív než vyjdou z kuchyně a zjistí, že jsem je poslouchala. Jenže mám pocit, že se nemůžu ani hnout. Ok, klid Amy, stačí udělat pohyb
dopředu pravou nohou, pak levou, zase pravou... Jdu a pomalu a zhluboka dýchám. Když už jsem skoro u dveří na terasu, zaslechnu divný zvuky z obýváku. Otevřu dveře a nemůžu uvěřit svým očím. Na gauči se spolu válí Chic s Drewem a jsou tak zabraný do sebe, že mě ani nevezmou na vědomí. Stejně rychle jak jsem je otevřela, tak je zase zavřu. Pro dnešek už je na mě těch šoků strašně moc. Už musím rozdejchávat dvě věci ve dvou minutách! I když musím uznat, že ta první mě zajímá víc. Chic není tak blbá aby byla těhotná nebo tak něco a i když je na ni Drew dost starej, pořád je to jen letní flirt. Jen doufejme, že se do sebe nazamilujou, nemám zájem Chic ještě o Vánocích utěšovat a dušovat se, že Drew smutní taky i když už dávno prohánět holky. 
   Na zahradě to vypadá vesele ale zároveň trochu trapně. Ačkoli jsou tu dva kluci a dvě holky, Conor s Wesem obletují jen Kate a Lily sedí napučená v koutku. Je mi jí fakt líto, vždycky blbla s Conorem a Drewem a oni oba se teď starají o někoho jinýho. Dojdu k ní a vezmu ji kolem ramen. Pokusí se o úsměv ale vyjde z toho jen takovej polo škleb. Je na ní ale vidět, že mi chce něco říct. "Co je?" Drcnu do ní a přisednu si blíž. Zhluboka se nadechne a začne. "Víš, jak jsem vám pořád říkala, že nechápu jak se můžete do někoho zamilovat?" Opatrně se na mě podívá a já přikývnu. "No... tak už to asi chápu.." Přizná se a mě se začne zmocňovat neblahé tušení. "Kdo?" Zeptám se jednoduše. V tu chvíli se otevřou dveře a na zahradu vstoupí Keaton s Chrisem. Přijdou k nám a já nenápadně pohodím hlavou ke Chrisovi, ale Lily zavrtí hlavou. Takže nám zbývá jen Conor, Wes a Drew. Upřímně doufám, že Keaton to není. "Proč tady sedíte tak sami?" Zeptá se Keats a přisedne si ke mně. "A proč ne?" Opáčím trochu naštvaně protože si chci s Lily popovídat sama, ale pak si uvědomím, že mě vlastně miluje a usměju se na něj. Raději změním téma. "Kde je vlastně Drew..? A Chic?" Hraju překvapenou i když to samozřejmě vím až moc dobře. Jen doufám, že jsem jediná. Když se Wes začne strašně smát a napodobovat mlaskavé zvuky, naděje mě přejde. Všichni na něj koukají relativně pobaveně, až na Lily, které se v očích lesknou slzy. Opět doufám, že jsem si toho všimla jen já. Opět se bohužel sklamu. "Lils, ty brečíš?" Vykulí najednou oči Kate. "Ne!" Odpoví Lily ale přeskočí ji přitom hlas, takže se veškerá pozornost přesune na ni. Nemůžu ji v tom nechat. "Před chvilkou jí volala babička... Její děda je v nemocnici." Vymyslím si rychle a Lily se na mě vděčně podívá. Potom už se jen naplno rozbrečí....

Sorry, že to trvalo trochu dýl ale tak nějak nebyl čas :DD O prázdninách to bude trochu hektičtější ale věřím, že si na vás čas udělám a pár nových dílů určitě přibyde ;) A dnem i nocí se snažím donutit EmBee aby vám sem dala další díl Need you, tak to snad v nejbližší době vyjde :) Všem přeji krásný prázdniny plný slunečního počasí a letních lásek se stejně sladkýma klukama, jako jsou naši Emblemové ;)

                                                                                                                            LoTé :))

3 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee