pátek 14. června 2013

Smolařka na entou, 39.díl

LoTé

"Kate, pravá ruka na červenou!" Poručím jí a ona se s mučednickým výrazem snaží posunout tak, aby mohla dát alespoň jeden prst na červené kolečko. Po několik marných pokusech, při kterých Lily třikrát sedla Chic na nohu a chytala u toho strašný výtlemy, se jí to konečně povedlo a já mohla diktovat dál. Tentokrát přišla na řadu Chic. "Pravá noha na modrou!" Poručím jí a Chic musí chtě nechtě podstrčit chodidlo těsně před Lilyin rozesmátý

obličej. Smích ji pochopitelně okamžitě přejde a zkouší se z téhle hry, kterou mimochodem stejně navrhla ona, nějak vykroutit. 
   "Nechcete už jít fakt hrát něco jinýýýho?!?" Zaskučí už asi potřetí, když jí poroučím, aby dala levou nohu na žlutou. To by ale znamenalo, že ji musí zalomit dozadu a pak doleva, kde se kroutí Chic, takže se nad nimi smiluju a přesuneme se k televizi. 
   "Ješiši, ten Johnny Depp je tááák sexy!!!" Vypísknem obě s Chic, když se na obrazovce objeví nepřekonatelný Jack Sparrow. Kate s Lily se jen znechuceně otřesou. Oni si spíš slintají na mladého Williama Turnera. Uznávám, ten taky docela ujde, ale Jack je prostě nejlepší. U každého jeho pohybu, mrknutí nebo slova vyprskneme s Chic smíchy. Kate s Lily se zase u každého Williamova slůvka rozplývají, jak je strašně sladkej. -.- Každý má očividně jiný vkus. Až na mě a Chic. Povahou jsme až děsivě stejný, neznám člověka, co by se mnou ve všem souhlasil tak moc. Občas si kvůli tomu až lezem na nervy ale jinak ji mám stráášně ráda. Jen kdyby neměla tak strašně dlouhý nohy, to dokáže naštvat :D "Proč mi tak zíráš na nohy?!?" Vyruší mě z přemýšlení Christinin téměř řvoucí hlas. Nedělá to naschvál, prostě neumí mluvit potichu. Stejně jako já. "Já ti na žádný nohy nezírám!!" Ohradím se a otočím zrak zpět k televizi. Se svýma nohama jsem taky spokojená ale ona má prostě neuvěřitelně dlouhý tyčky O.o "Ale jojo zíráš!" Začne se smát a vezme mě kolem ramen. "Zírám na špejle, ne na nohy!" Dloubnu ji do žeber a ona se zkroutí jako žížala. Najednou mi v hlavě svitne nápad. Vždyť ona je lechtivá! Nenápadně omrknu, co dělá Lily a Kate. Obě momentálně hypnotizují obrazovku kvůli boji mladého Turnera při boji s Jackem. Přemejšlím jak je nenápadně dostat na svoji stranu, abychom mohly Chic pořádně zlechtat jako znovu uvítání po 10 měsících do naší party. Nenápadně vyndám mobil a pošlu jim oboum esemesku. Doufám, že Lily nenapadne něco podobně inteligentního jako říct: "Hele proč mi píšeš esemesku?!" Naštěstí obě mlčí a pozorně si čtou instrukce. Potom na mě obě nenápadně mrknou a začnou se pomalu přisouvat blíž k Chic, aby jsme mohly všechny tři naráz zaútočit. Kývnutím zahájím útok a všechny se najednou vrhneme na nepřipravenou Christine. Zaječí, ale nemá sebemenší šanci, vždyť jsme na ni tři! Holky jí drží ruce a já jí lechtám po celým břiše. Kroutí se a řve na celej barák, do toho začne strašně štěkat Jessie a někde u sousedů brečí dítě, vlastně možná Nicky, bydlí kousek odsud. "Kozy jednyyyyyyyy!!!! Já vás nesnáááááááášííííííím!!" Řve Chic ale nemá sebemenší naději na vysvobození....

2 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee