čtvrtek 29. listopadu 2012

Smolařka na entou 4.díl

LoTé

Po chvilce se mi v chatu objeví román na pokračování, tak se na něj ušklíbnu a začnu číst. "Ahoj :) víš, my jsme se tak blbě smáli, protože chvilku před tím, než jsme potkali tebe, jsme potkali tvý dvě kámošky, ty, za který se pokaždý schováváš, když mě vidíš.. :) No a ony se začly hrozně smát a mluvily o nějacích konících, to jsem nepochopil a Drew netušil o čem mluví, tak jsem mu to všechno řekl a on se začal hrozně smát no a potom
jsem viděl tebe tak jsem do něj strčil, aby věděl jak vypadáš, ale neposmívali jsme se ti!" Okamžitě odepíšu. "Počkej... co všechno jsi řekl Drewovi? Vždyť se nic nedělo?!" Bože jestli ví o tom, jak jsme si o něm furt povídali... Jak jsme chodili před třídy kde je... Pane Bože?! Nééé! Docela se bojím to rozkliknout, když mi přijde odpověď. "Jako fakt? ;) A to, že jste stepovali před třidou, kde jsem byl, na obědě jste chytali záchvaty smíchu a tvoje kámošky si furt chodili pro čaj... Jo a taky, jak se vždycky schováváš, když mě vidíš, to je hrozně sladký :)" "Aúúúú" Zavyju a svezu se ještě hlouběji do křesla. Začnu všechno psát holkám ale v tom se nade mnou objeví stín. Proboha ať to není on!! Zvednu hlavu a nade mnou... Conor! Uff... Ale kde jsou kluci? Zmateně se rozhlížím. "Jestli hledáš Keatona tak už šel." "A kam?" zeptám se zmateně. "Domů ty blbečku" "Neříkej mi blbečku.. A proč?" "No měli, už odehráno, tak šli, copak, už ti chybí?" "Jseš blbej." Otituluju ho a jdu si hrát s Nicky. Předtím, ale zkontroluju chat. Ani se nerozloučil, jen hodil čertovskýho smajla. No čau by mu nic neudělalo ale neřeším to. Holky zrovna začli řešit stávající situaci a strašně se u toho baví. Nechám je, proberem to později. A taky následující taktiku. 
    Celý odpoledne si hraju s Nicky, je tak hrozně roztomilá, doufám, že jednou budu mít taky tak úžasný dítě. Když všichni odejdou, pomůžu mámě uklidit nejzákladnější věci, zbytek zvládnem zítra a odejdu do pokoje. Jak jsem řekla, je konec roku a už se vůbec neučíme, tak se nemusím chystat do školy a rovnou zahučím k počítači. Docela dost upozornění... Keaton lajkl všechny mý fotky. Jééé...žišmarjá. Na většině z nich jsme s Nicky celé opatlané zmrzlinou nebo jinými dobrotami. To zas bude trapas... A holky koukám řešili nastálou situaci celé odpoledne.. No nebudu je otravovat, aby sem šli teď, už je celkem pozdě. Nakliknu na Keatnovo fotoalbum a nestačím se divit! Skoro všude je bez trika! A že tam těch fotek má! Donesu si popcorn a pokojně si slintám až do tý doby než musím jít spát. Sen, co se mi zdá, raději zveřejňovat nebudu, ale probudím se s úsměvem na tváři. Do školy si poskakuju a když na rohu ulice potkám Lily s Kate, ještě je obejmu...
    

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee