neděle 25. listopadu 2012

Smolařka na entou 3.díl

LoTé

"No tak Amy, vylez!" Chris už poněkolikáté zaklepe na dveře pokoje a já už poněkolikáté přidám hudbě na hlasitosti. Zvláštní, jaká jsem byla hrdinka předtím, když jsem je potkala na ulici, ale teď se jdu zahrabat a chodit kanálama.. Z rozjímání mě vytrhne mámin rozzlobený hlas a bouchání na dveře. "Amando okamžitě vylez, je tu Carly s Nicky!!" Nechci mámu naštvat ještě víc a tak radši vylezu, smířená se svou smrtí. Abych to
vysvětlila, Carly je mámina mladší ségra, přišla tátovi popřát k narozkám a vždycky, když jsou tihle dva v jedné místnosti, škorpí se tak, že se baví celá rodina. Jo a Nicky je její roční dcerka, miluju ji mimochodem! Dojdu dolů, kde už stojí celá rodina. Není nás tu moc, jen já a bráchové, máma s tátou, teta s Nicky, kterou si okamžitě vezmu do náruče, a taky obě babičky s dědama. Poté co tátovi všichni popřejeme a vyslechneme si malý slovní souboj s Carly, někdo zazvoní. "Jéé to je náš dárek pro tátu!" Rozeběhne se Conor ke dveřím a já zblednu a chystám se i s Nicky uchýlit do bezpečí mého pokoje, ale Chris mě zadrží. "Nebuď srab." Mrkne na mě a jde přivítat svoje kamarády. Z chodby jde slyšet smích ale když kluci vstoupí do obýváku, Keaton ztuhne a civí na mě a Drew se začne hrozně smát a něco šeptat tomu třetímu, Wesley myslím. A ten se vzápětí začne chechtat taky. Moje milovaná rodina kouká jak sůva z nudlí a tak se Chris rozhodne zachránit situaci a začne je přesouvat na zahradu, kde je připravené podium pro kluky. Jen já stojím v obýváku a Keaton taky nevypadá, že by se někam chystal. Oba koukáme do země a je takový ticho, že by jste slyšeli spadnout špendlík na podlahu. Fakt nevím kde se to ve mně bere, ale zase jsem na něj strašně naštvaná, to není schopný říct ani slovo?! "Už to není tak vtipný co?" Otočím se na něj vztekle a on se na mě překvapeně podívá. "Teď už nemáš takovou odvahu, když ti za zadkem nestojí kámoši!" Chce něco říct ale jen naprázdno otevírá a zavírá pusu. "Tak řekneš něco?!" "Ehm.. Já.." Dostane ze sebe ale pak zase mlčí. "Víš co, kašli na to." Otočím se, popadnu Nicky do náruče a vyběhnu na zahradu. Keaton vyjde chvíli po mě a tváří se jako štěně, kterému jste vzali kost. No a co, je to jeho problém, když se neumí vyjádřit. Sednu si ke Chrisovi a ten na mě povzbudivě mrkne, asi si myslí, že jsme si všechno vyříkali. Naivka! Vždycky jsem si myslela, že já jsem stydlivej typ... Očividně ne. Kluci začnou zpívat a musím uznat, že jim to docela jde. Táta je nadšenej, jsou to songy jeho mládí a tak se to brzy pěkně spáruje a tančí. Dokonce se překonali i dvojčata. Conor tančí s tetou a Chris s malou Nicky. Velmi zajímavý pohled. Já sedím v křesle a píšu si na fb s Lily a Kate. Nevím, kdo vymyslel hromadný chat, nikdy se v tom nevyznám a to jsme tam jen tři. Ale Lily píše náhodný písmena a smajlíky, takže se mi to vždycky všechno ztratí. Najednou se mi objeví upozornění na žádost o přátelství. Keaton Stromberg. Si dělá prdel ne? Zvednu hlavu a zjistím, že hudba už přestala hrát a Wes s Drewem se nahrnuli ke stolu s občerstvením, jen Keaton sedí na židli jen kousek ode mě a zase mě sleduje štěněčím obličejem. Nemůžu na něj bejt naštvaná! Žádost přijmu a čekám co se stane. Usměje se a skloní se k mobilu. U jeho jména se mi objeví bublinka, že píše...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee