čtvrtek 29. listopadu 2012

Just a dream... (13+)

Linn

"Proč je život tak nespravedlivý?!" broukala jsem si pro sebe, když jsem do sebe lila dalšího panáka. V tom mi někdo poklepal na rameno až jsem nadskočila. Za mnou stál hmmm... pěknej, dost pěknej klučina, který se usmíval od ucha k uchu a vypadal mile. "Pročpak se tady tak krásná holka opíjí?" zeptal se "To je nadlouho" odbyla jsem ho a otočila se zpátky k barmanovi. To ho ale neodradilo a přisedl si ke mě. "Ještě jednoho" křikla jsem na barmana a sledovala jak mi ho nalívá "To je jedno, já mám času dost." "Ale já nemám chuť ti to vyprávět." Ale no ták" vzal mě za bradu a začal mě něžně líbat, líbal tak... doprčic co to dělám!? Rychle jsem se
odtrhla, vrazila mu facku a šla co nejrychlejc to šlo pryč. "Ale, ale" uslyšela jsem ho a trhla sebou. Snažila jsem se proplést mezi lidma pryč, ale on byl rychlejší. Jednou rukou mi chytl ruce, druhou mi dal přes pusu a táhl mě do nějakýho pokoje, který pak pečlivě zamkl. Kousla jsem ho do ruky a volala o pomoc, ale hudba z klubu byla tak nahlas, že by mě stejnak nikdo neslyšel a on to věděl, věděl to moc dobře. Hodil mě na postel a přivázal mi ruce k posteli, snažila jsem se vzpírat, ale on byl prostě silnější. "No ták kočičko, bude se ti to líbit" řekl a začal se tam svlíkat. "Nééé" snažila jsem se kopat nohama a vyprostit z řetězů, kterýma jsem měla svázaný ruce k posteli. Nechci zažít své poprvé takovýmhle způsobem. Když už tam byl jen v trenýrkách vrhl se na mě. Začala jsem kopat jak nejsilněji to šlo, ale asi ho to nebolelo. "Hele buď hodná, jinak tě to bude bolet." "Ne nikdy!" křikla jsem na něj a kopla ho přímo do citlivýho místa. " Ty krávo" křikl a vrazil mi facku. "Au.." sílu má teda pořádnou...auuu... Už jsem byla vyčerpaná, už jsem neměla sílu mu vzdorovat ani řvát. " No konečně a teď si to spolu užijem" řekl a hnusně se usmál. Doslova ze mě strhl triko a jeany a začal mě na celým těle líbat. Vůbec mi to nebylo příjemný. Kéž by tu byl Wesley a dostal mě odsud. Pak ze mě strhl podprsenku a začal mi dráždit bradavky. "Já nechci" po tvářích se mi začaly kutálet slzy. "Bude se ti to líbit, kočičko." Sundal ze sebe poslední kousek oblečení a ze mě ho opět strhl. Snažila jsem se držet nohy u sebe, i když jsem věděla, že to nemá cenu. A taky ,že nemělo. Nohy mi jedním rychlým pohybem od sebe odlepil a žiletkou mi z vnitřní strany obě stehna nařízl, abych se mu nemohla už víc vzpírat. Moc to bolelo a tekla mi z nich krev. Z očí mi tekly proudy slz. On už na nic nečekal a vrazil mi ho tam. Prohla jsem se v zádech, nehty zaryla do postele a začala jsem řvát. Moc to bolelo větší bolest jsem v životě nezažila. Z očí mi už tekly vodopády slz. Jemu na mě nezáleželo hlavně aby si to užil on. Když už ze mě konečně vyndal toho malýho kreténa. Vstal z postele, šel se oblíknout a pak odešel pryč. Zůstala jsem v tom hnusným a plesnivým pokoji sama. Celá od krve a slz, nahá, přivázaná k posteli. Byla mi strašná zima, všechno mě bolelo a měla jsem strach. "Wesley!!! Wesley pomož mi prosím odsud, prosím" křičela jsem do prázdnýho pokoje. 
"Emily, broučku, já jsem tady. Vstávej Em." uslyšela jsem mě velmi známý hlas. Otevřela jsem oči a vedle sebe uviděla Wese. "Wesy, odnes mě prosím odtud, prosím já chci pryč." "Em, vždyť jsme doma. To se ti jen zdálo něco škaredýho. Ale jsem tu s tebou." řekl a políbil mě na čelo. "Wesy" obtočila jsem se mu kolem krku a na tvářích ucítila pár slaných slz. "Pššššt, neplač, jsem tu s tebou a navždy budu" řekl a sevřel mě ve svým medvědím objetí. "Miluju tě Wesy" "Věř mi, já tebe víc" jemně mě políbil a poté jsme si usnuli v náručí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee