sobota 21. prosince 2013

Smolařka na entou, 56.díl

LoTé

"Poběž Beatin," zavolám na svoji malou lásku a ona se rozběhne parkem přímo ke mně. Něžně ji vyzvednu do náruče a otřu svoji tvář o její hebký kožíšek. Krásnější dárek jsem si vážně nemohla přát.
"Koho to vlastně napadlo?" zeptám se, když se celá naše banda usadí na větev, kterou obyčejně okupujeme jen já s holkama. 
"Tak nějak všechny dokupy," pokrčí rameny Chris a pohladí Beatin po hlavičce. 

"Mysleli jsme si, že by to pro tebe byl skvělý dárek," shrne to Lily a mě bodne u srdce. Určitě si mysleli, že když se budu muset o něco starat, nebudu myslet na blbosti jako je sebevražda. Ale co, vždyť to mysleli dobře, zatřesu hlavou abych vyhnala chmurné myšlenky a na všechny se usměju. 
"A co se vůbec stalo novýho, za tu dobu co jsem..." nedopovím otázku do konce ale všichni ji pochopí a také se začnou překřikovat ve snaze mi co nejrychleji odpovědět. Nejhlasitější je ale Wes. 
"Drew chodí s Chic," vykřikne a Lily přeběhne po tváři téměř nečitelný stín, kterého si ale všimnu jen já s Kate. Lily ale na sobě nedá nic znát a ihned se zase usmívá. Pohladím ji po rameni a aby to nebylo nápadné, začnu se rozčilovat, že mi o tom moje milovaná sestřenice vůbec nic neřekla. 
Drew ale téměř nereaguje, jen na chvíli vzhlédne od mobilu, na všechny se usměje jako měsíček na hnoji a poté hlavu opět skloní. Všichni nad ním se smíchem zavrtí hlavou a Keaton poznamená, že je na tom Drew hůř, než byl on.
"Byl? Kdy se to změnilo?" rozesměju se a Keaton zavrtí hlavou, že to tak přeci nemyslel. Potom mi do ucha pošeptá, že tohle se nezmění nikdy a já štěstím z té větve málem spadnu. Keaton mě ale rychle chytne kolem pasu a ruce už ze mě s hlasitými komentáři ostatních už nesundá. 
"A to je všechno, nebo se za mé nepřítomnosti sčukl ještě někdo?" zeptám se abych odvedla pozornost od Keatsových rukou na mém pasu a Kate se rychle přihlásí, čímž všechny okamžitě rozesměje. 
"Tady se nemusíš hlásit pako, nech si to na školu," drcne do ní Wes a ona na něj vyplázne jazyk. 
"To jen pro jistotu, abys mě zase nepřeřval víš," oplatí mu šťouchnutí a on ji vtiskne polibek na spánek. Vykuleně se podívám na mračícího se Conora a potom na Keatna. 
"Oni spolu chodí?" zeptám se šeptem a on pokrčí rameny. 
"Mám dojem, že to neví ani oni sami," ušklíbne se a já kývnu. Jestli je Kate šťastná tak fajn, ale chudák brácha. 
"No tak co jsi chtěla říct?" vyštěkne Conor, když Katino pošťuchování s Wesem trvá až moc dlouho a Kate se na něj překvapeně podívá. 
"No, že Donovenová má nějakýho chlápka," vytasí se s esem a všichni na ni vykulí oči. 
"Ta stará rašple, co nás čtyři roky tejrala?" vyprskne jako první Lily a všichni souhlasně pokývají. Vždyť ta byla proslulá stará panna! 
"Jo, přesně ta! Má nějakýho šedivýho páprdu, potkala jsem je v obchoďáku, plazili se po sobě jako nadržený veverky," oklepe se Kate a všichni ji následují, když si představí to samé. 
"Myslíte, že si při sexu vyndávají protézy, nebo jim tam klapou?" ozve se za celou dobu Chris poprvé, ale zato to naprosto zabije. Postupně popadáme z větve jako hrušky a přitom si držíme bolavá břicha a utíráme slzy. 
"Bráško já tě miluju!" 

2 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee