středa 20. listopadu 2013

Smolařka na entou, 54.díl

LoTé


"Jéé, to je štěně," vypísknu nadšeně jako bych tohle úžasný zvířátko dokázala rozpoznat jenom já. Všichni se mému postřehu začnou okamžitě smát ale mně je to jedno. Postavím chlupatou kuličku na zem a opatrně ho pohladím po černé hlavičce. Drobek zakňučí a pokusí se o pár batolivých kroků. Skončí rozpláclý na bílém čumáčku těsně před mými nastavenými dlaněmi.


"Ty jsi zlatíčko," zavrním a přitisknu černobílé štěně k sobě. 
"Já?" zasměje se Keaton a já ho obejmu.
"Ty taky," zašeptám mu do ucha a dám mu rychlou pusu na tvář. Štěňátko se ale dožaduje pozornosti a tak ho vezmu do náruče a vstanu.
"Mami můžu si ho nechat, prosííííím?" hodím na mámu štěněčí pohled a strčím jí prcka až skoro pod nos.
Máma se rozesměje: "V první řadě je to ona a ano, můžeš si ji nechat, Keaton už se nás ptal," pohladí mě máma po vlasech a já začnu nadšeně skákat po pokoji. 
"Héle já mám štěně!" strčím malou pod nos Kate s Lily a vzápětí je obejmu protože si uvědomím, že je to po dlouhé době poprvé, co je vidím. 
Holky se začnou smát a stisknou mě v pevném chumlu. 
"Jak se bude jmenovat?" zeptá se Lily a pohladí rozdováděnou fenku po hlavičce. 
"Ajo..." uvědomím si že pro svou malou princezničku nemám žádné jméno. 
"Co třeba Caroline?" navrhne se smíchem Kate a já k sobě štěně přivinu tak silně, že vypískne.
"Bych ji musela zabít!" podívám se vážně na Kate ale poté stejně jako ona vyprsknu smíchy. 
Přesně tohle mi chybělo. 
"Tak nechte Amy přemýšlet o jméně a padejte pro dárky," poručí táta a celé moje milované příbuzenstvo má najednou v rukách taštičky a stojí v dlouhé řadě, aby mě všichni mohli náležitě popřát. Podám malou Keatsovi a nahodím zářivý úsměv, který mám pokaždé když dostávám dárky.
Jako první jde máma s tátou a oba mají slzy v očích. 
"Opovažte se brečet, nebo budu taky," pohrozím jim a raději je oba rychle obejmu a převezmu stoh knížek, se kterými se do konce prázdnin rozhodně nudit nebudu. 
"Tak Amynátore," mrkne na mě Conor když se spolu s Chrisem dostanou na řadu. 
"Tohle jsme spolu s Chic vybírali hrozně dlouho, tak doufáme, že se to to bude líbit," vytáhne z poza zad obrovskou kabelu a já ji nedočkavě otevřu. Vzhledem k tomu, že jim Chic pomáhala s vybíráním, tipuju to na kompletní outfit. A taky že jo - dostala jsem krásné triko s Mickey Mousem, kraťase a náramek plný pidi postaviček.
"Dík bráškové," obejmu je a po následné dlouhé gratulaci převezmu od všech prarodičů tučné finanční obnosy. Taky je všechny obejmu - ne kvůli těm penězům, i když těch nikdy není dost, ale kvůli tomu, jak strašně moc je mám ráda. Chyběli mi, starouškové. 
Vzápětí mi do náruče vpadne teta Carly s Nicky v náručí. Obě dvě mě opusinkují tak, že musí žárlit i Keaton a také mě ujistí, jak strašně mě mají rády a kdybych cokoli potřebovala, můžu jim vždycky dát vědět. Od Nicky obdržím obrázek čehosi neidentifikovatelného a od Carly zásobu čokolád na následujících pět let. 
A jako poslední ke mně s ďábelským úsměvem přistoupí Kate s Lily. Obě dvě mají ruce za zády a já dostanu nekalé tušení, které se mi vzápětí potvrdí. 
Lily rychlostí světla vyndá z poza zad cosi, co mi připomíná krémový dort. Než si uvědomím, co se děje, už ho mám na obličeji a všichni se mi smějou. Já se k nim s radostí přidám a obě holky obejmu. 
"Díky," řeknu vděčně a ony mi věnují mlaskavou pusu každá z jedné strany. 
"Jů, ten krém je dobrej, skoro je ho na tebe škoda," vypískne Kate a z poza zad vyndá ještě fialový pelíšek pro moje nové štěňátko. 
"Už víš jak se bude jmenovat?" zeptá se nadšeně Lily a v tom někdo zazvoní. 
Máma utíká ke dveřím ale já jí nevěnuju pozornost. Určitě to budou ještě Drew s Wesleym, ty jediné tady postrádám. Když ale zaslechnu z předsíně tiché dohadování se, pozornost všech příbuzných se otočí k nově příchozím.
Do kuchyně vpadne teta Michelle se svoji rozmazlenou dcerou stejného jména za zády a sjede mě pohrdavým pohledem. 
"Slečna znásilněná na tom asi není tak špatně, když tady v pohodě oslavuje."



Dárek od 3C ;D (Conor, Chris, Chic)

4 komentáře:

  1. Ďalšiúúúúúúú!!!! :D Už sa tešíím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuju :D pokusim se o vikendu ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Táto stránka strašne upadá :/ už sa tu nedávajú príbehy tak ako predtým.... a ked hej tak iba tie dva sa striedajú ale kedysi tu bývali aj jednodielové a bolo ich viac ale teraz nič akurát sa sem raz za 2 týždne pridá jeden z tých príbehov :(((

    OdpovědětVymazat
  4. já vím a omlouvám se ale já poslední dobou nemám čas - smolařku sem dám během večera, embee ta na to úplně kašle, nejsem schopná ji donutit sem něco dát a jednodílovky nestíhám psát už vůbec -.- ale taky je to tím, že nám nikdo neposílá žádný příběhy i když vím, že ti co ffky čtou, tak je většinou taky píšou takže.... fakt sorry budu se to snažit vyzvednou ale je to těžký když jsem na to sama -.-

    LoTé

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee